هویت بصری

X
   
 
    • هویت بصری

      هویت بصری برند چیست؟

      هویت بصری برند شامل تمام عناصر گرافیکی است که برند را تعریف می نماید. این عناصر می توانند شامل لوگو، رنگ ها، فونت ها، تصاویر، طرح ها و هر عنصر دیگری باشد که برند را به صورت بصری تعریف می کند.

      هویت بصری برند به مشتریان کمک می کند تا برند را تشخیص دهند و با آن ارتباط برقرار کنند. این هویت باید در تمام نقاط تماس برند با مشتری، از وب سایت تا بسته بندی محصول، ثابت و یکپارچه باشد.

      برندبوک چیست؟

      برندبوک بهترین راهنما برای ایجاد یکپارچگی در برند است. وجود کتابچه برند به دلایل مختلفی ضروری است که میتوان به جنبه های تبلیغاتی و افزایش آگاهی از برند اشاره نمود.

      برندبوک ابزاری برای نشان دادن تمایز و تفات یک برند می باشد.

      هدف اصلی نوشتن برندبوک چیست؟

      1. یکپارچه سازی برند
      2. ایجاد هویت سازمانی منسجم
      3. افزایش اثرگذاری بر مخاطب
      4. افزایش وفاداری به برند

      چرا داشتن برندبوک برای شرکت ها ضروری است؟

      اول: یکی از بهترین ابزارهایی که برای راهنمایی یک مجموعه وجود دارد، برندبوک است. کتابچه برند شامل دستورالعمل ها و باید و نباید های یک برند می باشد.

      دوم: برندبوک ابزاری برای نشان دادن تمایز و تفاوت یک برند است، وقتی هویت یک سازمان نوشته شده، مشخص و دقیق باشد، تمامی فعالیت های آن مجموعه طبق دفترچه برند پیش می رود.