مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده خسارت در بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان
مدارک مورد نیاز در صورت جراحت (هزینه پزشکی) و نقص عضو :
۱) گزارش حادثه (ترجیحا تکمیل شده با فرم سازمان تامین اجتماعی)
۲) مدارک شناسایی زیاندیده (کپی کار ملی و شناسنامه)
۳) گزارش بازرس اداره کار (مبنی بر تعیین میزان قصور کارفرما یا عوامل وی)
۴) تمامی گزارشات پزشکی قانونی (در صورت مراجعه زیاندیده به مراجع قضایی)
۵) تمامی مدارک بیمارستانی علی الخصوص برگ اورژانس و در صورت درخواست هزینه های پزشکی ارائه تمامی فاکتورهای پزشکی و بیمارستانی
۶) گواهی پزشک معتمد در خصوص نوع حادثه و خاتمه درمان
۷) رونوشت بیمه نامه, و ضمائم آن(تمامی صفحات پشت و رو)
۸) مدارک استخدامی، کارت اشتغال به کار و یا کپی لیست تامین اجتماعی در ماه وقوع حادثه و یک ماه قبل آن
۹) در پروژه های ساختمانی کپی پروانه ساختمان
مدارک تکمیلی لازم در صورت فوت
۱) گزارش حادثه (ترجیحا تکمیل شده با فرم سازمان تامین اجتماعی)
۲) مدارک استخدامی، کارت اشتغال به کار و یا کپی لیست تامین اجتماعی در ماه وقوع حادثه و یک ماه قبل آن فتوکپی برابر اصل شده گزارش بازرس اداره کار (مبنی بر تعیین میزان قصور کارفرما یا عوامل وی)
۳) فتوکپی برابر اصل شده شناسنامه باطل شده متوفی
۴) فتوکپی برابر اصل شده گواهی فوت و جواز دفن
۵) فتوکپی برابر اصل شده گواهی انحصار وراثت
۶) فتوکپی برابر اصل شده گزارش پزشکی قانونی
۷) فتوکپی برابر اصل شده گزارش مقامات انتظامی
۸) فتوکپی برابر اصل شده رای دادگاه (در صورت انجام شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا )
۹) فتوکپی برابر اصل شده قیم نامه و نامه اداره سرپرستی (در صورت وجود فرزند یا فرزندهای صغیر)
۱۰) تصویر شناسنامه های وراث قانونی متوفی
۱۱) برگه ماموریت متوفی (در صورت فوت به هنگام ماموریت)
۱۲) رونوشت بیمه نامه تمامی صفحات پشت و رو
۱۳) در بیمه نامه ساختمانی کپی پروانه ساختمان