بیمه اتکایی

X
   
 
    • بیمه اتکایی

      معرفی بیمه نامه

      بیمه های اتکایی به عنوان یکی از مکانیزم های مدیریت ریسک و بازوی پشتیبان شرکت های بیمه ای، در عملیات بیمه گری دارای نقش کلیدی و حیاتی می باشند. چرا که اگرچه سرمایه و اندوخته شرکت های بیمه ای قابل توجه است ولی در طرف مقابل تعهدات پذیرفته شده از بیمه گذاران نیز بسیار چشمگیر بوده و در صورت وقوع خسارت یا خسارت های فاجعه آمیز و غیر متعارف، به مخاطره افتادن دارائی شرکت های بیمه محتمل خواهد بود. لذا شرکت های بیمه با استفاده از این ابزار، خسارت های احتمالی خود را از منظر مالی در بازه معقول، قابل پیش بینی و قابل کنترل تثبیت می نمایند.

      صدور بیمه نامه و پذیرش ریسک های کلان از منظر اقتصادی و مالی، به تنهایی در توانایی هیچ شرکت بیمه ای نمی باشد، اما ابزار بیمه های اتکایی از طریق مکانیزم توزیع و تقسیم ریسک ضمن فراهم آوردن چنین امکانی آرامش خاطر و امنیت شرکت های بیمه ای را به بار خواهد آورد.

      شرکت بیمه کارآفرین با نزدیک به 20 سال سابقه فعالیت، سهم نگهداری 3.107.276.000.000 ریالی، برخورداری از سطح یک توانگری مالی و بکارگیری قراردادهای اتکایی مناسب، جبران خسارت های مشتریان را تضمین می نماید.

      از جمله سوابق درخشان این شرکت ارائه پوشش بیمه ای به پروژه ها و ریسک های ملی از قبیل پالایشگاه بید بلند، فازهای 17 و 18 و 22 تا 24 پارس جنوبی و مشارکت به عنوان عضو ثابت و در پاره ای از موارد راهبر کنسرسیوم بیمه های انرژی بویژه در شرایط سخت ناشی از تحریم های ظالمانه می باشد که در حال حاضر نیز علاوه بر حمایت و پشتیبانی از بیمه گذاران فوق الذکر، بیمه گذاران جدیدی همانند پتروپارس با آگاهی و اشراف بر توانمندی های این شرکت به خانواده بزرگ کارآفرین ملحق شده اند.