بیمه های اشخاص

X
   
 
    • بیمه درمان گروهی

      مراحل صدور

      بیمه گزار محترم می تواند پس از تکمیل فرم پیشنهاد (که نمونه آن در سایت قرار گرفته است) به نزدیک ترین شعبه شرکت به منظور دریافت نرخ وشرایط اقدام نماید و متعاقباً پس از اعلام موافقت با نرخ وشرایط اعلامی بیمه نامه مورد درخواست از طریق شرکت بیمه کارآفرین صادرو در اختیار بیمه گذار قرار خواهد گرفت.

      بیمه گزار ملزم بوده اطلاعات مربوط به تعهدات و مزایای قرارداد را در اسرع وقت در اختیار بیمه شدگان قراردهد .

      شرکت بیمه کار آفرین به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه شد گان خود اقدام به عقد قرارداد با اکثر بیمارستان های درجه یک و خصوصی تهران و بسیاری از مراکز استان بر اساس درجه بندی آنها نموده است. عقد این قرارداد ها به منظور تامین غیر مستقیم سهم بیمه گر از هزینه های بیمارستانی بیمه شده صورت گرفته و در اکثر موارد پاسخگوی نیاز های درمانی شما خواهد بود.

      لازم به توضیح است :

      • امکان دسترسی کلیه بیمه گزاران و بیمه شد گان به آدرس و شماره تماس کلیه شعب شرکت بیمه کار آفرین در سایت این شرکت به آدرس www.karafarin-insurance.ir فراهم می باشد.
      • بدیهی است صدور معرفی نامه جهت هر یک از بیمه شد گان صرفاً برای آن دسته از مراکز پزشکی انجام خواهد شد که در تاریخ صدور معرفی نامه از قرارداد معتبر نزد بیمه گر برخوردار باشند آخرین تغییرات لیست اسامی و مشخصات مراجع پزشکی طرف قرارداد (جاری) در سایت شرکت بیمه کار آفرین www.karafarin-insurance.ir در دسترس بیمه گذاران و بیمه شد گان می باشد. مسئولین واحد کمک رسانی شرکت بیمه کار آفرین پس از دریافت اطلاعات لازم نسبت به انجام خدمات درخواستی در اسرع وقت با توجه به مفاد قرارداد آن بیمه گزار اقدام خواهند نمود. لازم به توضیح است کارت درمانی بیمه شده اصلی و کارت ملی و یا شناسنامه بیمه شده اصلی و همچنین بیمه شده مصدوم و یا بیمار در هنگام پذیرش توسط بیمارستان ها و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد مورد نیاز می باشد.