برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی نیمه دوم سال 1401 بیمه کارآفرین

X
   
 
    • برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی نیمه دوم سال 1401 بیمه کارآفرین

      برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی نیمه دوم سال 1401 بیمه کارآفرین

      برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی بیمه کارآفرین اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی نیمه دوم سال ۱۴۰1در سالن همایش قو نمک آبرود، برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه کارآفرین، اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی نیمه دوم سال 1401 در روز پنجشنبه 4 خرداد ماه 1402 در سالن همایش قو در نمک آبرود با حضور نائب رئیس هیأت مدیره، اعضا هیأت مدیره، مدیرعامل، اعضا هیأت عامل، مدیران ستادی، مدیران شعب و بیش از 300 نفر از شبکه فروش برتر جشنواره برگزار گردید.

      در ابتدای این مراسم ، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تبریک بیستمین سالروز آغاز فعالیت شرکت و موفقیت به نمایندگان در کل کشور در این دوره از جشنواره فروش و تحقق اهداف جشنواره که در راستای اهداف عالیه شرکت بیمه کارآفرین می باشد، اظهار امیدواری کرد که این تلاش، همدلی و هم افزایی بیشتر از قبل موجب درخشش بیمه کارآفرین را در صنعت بیمه فراهم می نماید.

      در ادامه این مراسم محمد حیدری مدیرعامل شرکت با تبریک آغاز بیستمین سالروز آغاز فعالیت شرکت، آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی خانواده بزرگ بیمه کارآفرین نمود، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب موفقیت های شرکت دانست.

      وی افزود:«شرکت بیمه کارآفرین دستاوردهای ارزشمندی را در سال 1401کسب نموده است و با اشاره به طراحی محصول جدید با نام" بیمه امید بازنشستگی" و همچنین ورود شرکت از بازار فرابورس به بازار بورس؛ اظهار امیدواری نمود، همکاران و شبکه فروش با همسبتگی و هم افزایی در جهت اهداف عالیه شرکت در شروع بیستمین سال نیز گام های موثری را بردارند. »

      وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان و اشاره به وجود مهم نیروی انسانی در شرکت به ویژه جشنواره فروش از ایشان خواست تا همچون همیشه در راه اهداف و چشم انداز شرکت بیمه کارآفرین قدم بردارند.

      سپس، علی آزاد نائب رئیس هیأت مدیره پیام و سلام اعضا هیات مدیره را شرکت را به حاضران ابلاغ نمود و در سخنانی به تشریح اهداف شرکت و هیأت مدیره پرداخت و روزهایی روشن و متعالی را برای خانواده بزرگ بیمه کارآفرین آرزو نمود.

      درپایان این همایش از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی براساس ازرشیابی انجام شده در کل کشور در با اهدا تندیس ویژه و لوح تقدیر جشنواره و همچنین در مراسم از نمایندگان برتر بیمه درمان خانواده تقدیر به عمل آمد.