بیمه کارآفرین - بیمه کارآفرین، حامی حفاظت از محیط زیست ...

X
   
 
    • بیمه کارآفرین، حامی حفاظت از محیط زیست ...

       بیمه کارآفرین، حامی حفاظت از محیط زیست ...

      بیمه کارآفرین در آخرین روز از هفته جهانی محیط زیست طی مراسمی از آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی دو تن همیاران ایثار گر محیط زیست تجلیل کرد.

      بیمه کارآفرین در آخرین روز از هفته جهانی محیط زیست طی مراسمی از آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی دو تن همیاران ایثار گر محیط زیست تجلیل کرد.

      در این مراسم که در تالار اجتماعات اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه و با حضور آقای حاتمی معاون محترم پشتیبانی و منابع نیروی انسانی استانداری کرمانشاه،  آقای کاظمی مدیر کل محترم محیط زیست منطق ، نمایندگان سازمان های مردم نهاد طرفدار محیط زیست و تعدادی از مدیران استان برگزار شد، از آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی دو نفر مصدوم حادثه اطفاء حریق جنگل های استان تقدیر گردید. برگزاری این مراسم که ناشی از احساس مسئولیت بیمه کارآفرین در طرفداری از محیط زیست بود مورد توجه گروه های حافظ محیط زیست کرمانشاه واقع گردید. در این جلسه بیمه کارآفرین مورد تشویق حاضرین در جلسه نیز قرار گرفت و خبر آن در  برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز   کرمانشاه و پایگاه اینترنتی محیط زیست استان کرمانشاه نیز انعکاس یافت.
      در این مراسم علاوه بر هدایائی از سوی همکاران بیمه کارآفرین، لوحهائی به امضای آقای عبدالمحمود ضرابی مدیر عامل بیمه کارآفرین تقدیم این همیاران ایثارگر گردید.
      در متن این دو لوح که جداگانه خطاب به آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی شد آمده است:
      "ایثار و از خود گذشتگی از مزیت های برتر انسانی است. اما این ارزش آنجا شأن والاتری پیدا میکند که منافع عمومی و مسئولیت‏های اجتماعی  را هم در بر میگیرد.نقش فداکارانه شما در همیاری داوطلبانه برای خدمت به محیط زیست و نجات طبیعت سبز زبانزد همه کسانی است که به حفظ محیط زیست و اعتلای کشور عزیزمان علاقمندند. مُهری که از آن ایثارگری بر دست و صورت شما حک شده نشان پر ارج یکی از عالیترین وجوه ایثارگری یک انسان است.
      بیمه کارآفرین که پیوسته حامی محیط زیست بوده برخود لازم میداند با اهدای بهترین درودها از طرف همه کارکنان خود، این لوح را به نشانه سپاس و به منظور قدردانی از دلسوزی شما برای بقا و جاودانگی این سرزمین مقدس تقدیم دارد.
      باشد که خاطره گذشت شما سرلوحه درس اخلاق کودکان و نوجوانان نسل آینده ما قرار گیرد."
      لازم به یادآوری است که این دو همیار ایثارگر محیط زیست در جریان اطفای حریقی که در یکی از جنگلهای منطقه صورت گرفته بود داوطلبانه وارد عمل شده و در نتیجه دچار آتش سوزی شده و سوختگی ها و نهایتا معلولیت های سنگینی را شده اند.

      گالری