بیمه کارآفرین - افتتاح ساختمان جدید شعبه بجنورد

X
   
 
    • افتتاح ساختمان جدید شعبه بجنورد

      افتتاح ساختمان جدید شعبه بجنورد

      ساختمان جدید شعبه بیمه کارآفرین در استان خراسان شمالی در شهر بجنورد افتتاح شد.

      ساختمان جدید شعبه بیمه کارآفرین در استان خراسان شمالی در شهر بجنورد افتتاح شد. در مراسم افتتاح این ساختمان که با حضور آقای مهندس علی آزاد ریس هیات مدیره، آقای عبدالحمود ضرابی مدیر عامل، معاونان، مدیران و کارکنان شعبه بجنورد همچنین تعدادی از مقامات محلی از جمله قائم مقام دادگستری استان، اعضای شورای شهر، و مقامات دیگر استان در تالار اجتماعات شعبه برگزار شد ابتدا آقای سجادی رئیس شعبه گزارشی از تصمیم گیری برای احداث این ساختمان و نحوه ساخت شعبه ارائه داد . اقای سجادی بر میزان اشتغال و به کارگیری توانمندی های استان تاکید کرد و ساخت این شعبه را که یکی از بهترین ساختمانهای استان است برای توسعه خدمات بیمه ای در استان مبارک دانست. وی این توسعه را با هدف خدمت رسانی به مردم استان بخصوص بخش های اقتصادی و صنعتی عنوان کرد.

      سپس به ترتیب تعدادی از مقامات محلی و به دنبال آن آقای ضرابی، آقای مهندس آزاد سخنرانی کردند و بر ضرورت توسعه خدمت رسانی به استان تاکید نمودند. آقای مهندس آزاد با ذکر خاطره هائی از حضور طولانی مدت خود در طرح های راهسازی این منطقه و دیگر مناطق کشور با اشاره به این بیت مشهور که "دیگران کاشتند و ما خوردیم ..." در نهایت تاکید کرد که این بنا سالهای سال منشا خدماتی خواهد بود که نفع آن قبل از هر کس به مردم منطقه خواهد رسید.
      آقای ضرابی نیز طی سخنانی سیاست بیمه کارآفرین را بر مینای خدمت رسانی مستمر و کمک به توسعه همه گیر و پایدار کشور عزیزمان ایران توصیف کرد و سرمایه گذاری های خود در بخش توسعه ای را مبتنی بر این نگاه دانست که بیمه کارآفرین معتقد به ماندگاری و استمرار خدمت است.
      قبل از شروع مراسیم افتتاح دعوت شدگان از بخش های مختلف ساختمان ازدید کردند.
      در این مراسم چند برنامه هنری با حضور هنرمندان مختلف از جمله هنرمندان محلی برگزار گردید.

       

      گالری