تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی پاییز 1398

X
   
 
    • تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی پاییز 1398

      تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی پاییز 1398

      از ۱۰ نماینده برتر شرکت بیمه کارآفرین که در جشنواره پاییزی 1398 بالاترین فروش را در رشته بیمه های عمر و سرمایه گذاری داشته اند با اهدا لوح تقدیر و جوائز نقدی، قدردانی به عمل آمد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه کارآفرین، در مراسمی در روز دوشنبه 18 آذرماه 98 با حضور محمد حیدری، مدیرعامل، هیأت عامل و مدیران و رؤسای ستادی در ساختمان بیمه مرکزی شرکت برگزار گردید.

      در آغاز مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، نشست با سخنان علیرضا حجتی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه بازار و شبکه فروش آغاز شد. وی با تشریح فعالیت کمپین فروش بیمه های زندگی و عملکرد موفق شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، به توانمندی این شبکه اشاره کرد و خاطر نشان نمود با توجه به حضور نمایندگان توانا و موفق، این بخش همچنان می تواند با موفقیت هرچه تمام تر در جهت اعتلای نام و اهداف بیمه کارآفرین گام بردارد. وی با تبریک به نمایندگان برتر این جشنواره، اعلام کرد: اختتامیه کمپین فروش نیمه دوم سال در 28 اردیبهشت ماه 1399 همزمان با سالروز آغاز فعالیت شرکت برگزار می گردد.

      در این مراسم، محمد حیدری مدیرعامل شرکت، در اهمیت تأمین برنامه ها، مدیریت ریسک، کفایت کنترل و وصول مطالبات، راه اندازی باشگاه مشتریان و کمپین بیمه های زندگی تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش همه همکاران در جهت ارتقا و اهداف شرکت، بیمه کارآفرین همچنان آینده روشنی خواهد داشت.

      وی تأمین منافع بیمه گذاران را هدف اصلی شرکت بیمه کارآفرین برشمرد و اعلام کرد پرداخت به موقع و خدمات رسانی هر چه بهتر از اهداف اصلی شرکت در کنار تأمین منافع سهامداران است.

      سپس عباس اسلامی، معاون مدیرعامل در بیمه های عمر و سرمایه گذاری افزود: با تقدیر از عملکرد شبکه فروش در رشته بیمه های عمر و سرمایه گذاری و اظهار امیدواری نمود، با تدوام این جشنواره ها، عملکرد شبکه فروش هر چه پویا تر در جهت ارتقا اهداف عالی شرکت، گام بردارند.

      بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم، از 10 نفر برتر این جشنواره با اهدا لوح تقدیر و جوائز نقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

      همچنین، از مدیران فروش و مدیران شعب برگزیدگان جشنواره نیز با اهدا جایزه قدردانی گردید.

      گالری