نشست خبری بیمه کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید.

X
   
 
    • نشست خبری بیمه کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید.

      نشست خبری شرکت بیمه کارآفرین در روز سه شنبه مورخ 05/15/ 1398 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت بیمه کارآفرین با حضور اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، به همراه رونمایی از باشگاه مشتریان برگزار گردید.

      به گزارش روابط عمومی بیمه کارآفرین، در این مراسم که با حضور اعضا هیأت مدیره، هیأت عامل، مشاور مدیرعامل، مدیران ستادی و شعب تهران برگزار شد، در ابتدای مراسم حیدری مدیرعامل شرکت گزارشی از عملکرد شرکت به مدعوین مراسم ارائه نمود.

      در ادامه مراسم، مدیر عامل بیمه کارافرین بیان نمود: 250 میلیارد تومان از درامدهایی که در سال 97 شناسایی کردیم از جنس مطالبات بود بر این اساس تلاش ما این است که این مطالبات را به وصول برسانیم اما در صورتیکه نتوانستیم وصول کنیم این رقم را از منابع درآمدی خود خارج می کنیم .

      محمد حیدری طی نشست خبری در پاسخ به خبرنگاران در خصوص سیاستهای بیمه کارآفرین در سال 98 گفت: با توجه به اینکه معتقدم سال 98 سال سختی برای بیمه گران از منظر تامین ارز، تورم و افزایش ریسک های اخلاقی است بر این اساس تلاش می کنیم سیاستهای محتاطانه را در پیش بگیریم در این راستا از پرتفویهای تورمی فاصله گرفته و بنا را بر فروش بیمه های زندگی می گذاریم.

      وی افزود: بر خلاف انچه که تصور می شود با افزایش تورم فروش بیمه های زندگی مختل می شود، اما با پیاده سازی فرایندهای جدید و با اتکا به شبکه فروش می توان این خلل ها را پشت سر گذاشت.

      وی با بیان اینکه تمرکز را بر فروش بیمه نامه های خرد قرار دادیم گفت: بنا نداریم در مناقصات و ریسک های بزرگ کشور وارد شویم.

      حیدری با بیان اینکه اینکه ترمیم ذخائر و عدم تقسیم سود به ما کمک می کند، اذعان داشت:سرمایه گذاری های بیمه های زندگی و غیر زندگی را تفکیک کردیم.

      وی گفت : در شرکت کمیته سرمایه گذاری تشکیل دادیم تا انحرافات سرمایه گذاری از ایین نامه 97 را شناسایی کنیم .

      به گفته وی بر اساس الزامات ایین نامه 97 تلاش می کنیم پرتفوی متنوع تری از سبد سرمایه گذاری ها را ایجاد کنیم.

      مدیر عامل بیمه کارآفرین در خصوص مطالبات این شرکت اذعان داشت: 250 میلیارد تومان از درامدهایی که در سال 97 شناسایی کردیم از جنس مطالبات بود بر این اساس تلاش ما این است که این مطالبات را به وصول برسانیم اما در صورتیکه نتوانستیم وصول کنیم این رقم را از منابع درآمدی خود خارج می کنیم چون معتقدیم درآمدهای شرکت باید واقعی باشد.

      محمد حیدری با بیان اینکه راه نجات شرکتهای بیمه از مسیر شفافیت می گذرد، گفت:

      EPS کارافرین در سال 97 به 6درصد رسید که اگرچه این عدد اصلا مطلوب نیست اما ما نگاه کوتاه مدت و کسب سود آنی نداریم بلکه استراتژی های خود را بلند مدت طراحی کرده ایم.

      حیدری می گوید: شناسائی سود 10 میلیاردو 500 تومانی در سال 97 در راستای ترمیم ذخائر شرکت بیمه کارافرین بود، د راین راستا توانستیم بالغ بر 80 میلیارد تومان ، ذخائر شرکت را در سال 97 تقویت کنیم.

      رافع ، معاونت مالی شرکت بیمه کارافرین در خصوص مطالبات بیمه کارافرین گفت:12 درصد مجموعه بدهی های کارآفرین در سال 97 تراز نامه ای افزایش یافته و همه به عنوان مطالباتی بوده که در اینده قرار است پرداخت شود در این راستا انتظار داریم تا پایان سال 98 وصول کنیم یا از محل ذخائر تهاتر نماییم تا طرف راست ترازنامه ارزش واقعی تری داشته باشد .

      محمد حیدری ، مدیر عامل بیمه کارآفرین با بیان اینکه بیمه کارآفرین بیشترین اندوخته بیمه ها عمر را در میان شرکتهای بیمه دارد از اندوخته ریاضی 26هزار میلیارد ریالی شرکت متبوعش خبر داد.

      باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین راه اندازی شد.

      حیدری با اعلام راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه کار آفرین عنوان کرد: مشتریان می توانند از طریق این باشگاه در پنل شخصی خود میزان افزایش سود مشارکت در منافع خود را رصد کنند و میزان اندوخته ای که به ذخائر ریاضی شان افزوده شده را مشاهده نمایند.

      مدیر عامل بیمه کارآفرین ضمن عنوان راه اندازی فروش الکترونیکی بیمه از طریق این باشگاه تاکید کرد:این سامانه در مسیر توانمندی سازی نمایندگان فروش ایجاد شده و کارکرد نمایندگان در این فرایند حفظ شده است.

      علیرضا حجتی ، عضو هیات مدیره بیمه کار آفرین می گوید:در باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین، بیمه گذاران می توانند از بیمه های قدیم استفاده کنند ضمن اینکه این باشگاه می تواند رفتارهای بیمه گذاران عمر را رصد کند و با انالیز نیازهای مشتریان برای اینده انها خدمات جدید پیشنهاد دهد.

      وی اذعان می دارد: کلیه مشتریان می توانند امتیازات خود را مشاهده و در خریدهای بعدی استفاده کنند.

      به گفته وی این باشگاه خدمات مشتریان پایدار را تکامل می بخشد.

      گالری