بلاگ

X
   
 
    • دریافت وام بیمه عمر بدون ضامن و وثیقه؛ شرایط وام بیمه عمر
      دریافت وام بیمه عمر بدون ضامن و وثیقه؛ شرایط وام بیمه عمر

      با تهیه بیمه عمر با یک تیر دو نشان می زنید و می توانید بدون ضامن و وثیقه از اندوخته بیمه عمر خود وام بگیرید. در این مقاله شرایط وام بیمه عمر را بررسی کردیم.


      بیمه گزاران بیمه عمر این امتیاز را دارند که از اندوخته بیمه عمر خود به شکل وام استفاده کنند. این مزیت که ناشی از ماهیت بلند مدت بودن بیمه نامه ها است، به بیمه گزاران این امکان را می دهد که از اندوخته بیمه نامه خود در طول مدت بیمه نامه و قبل از سررسید، وام دریافت کنند. این روش در مواقع ضروری، راه نجاتی را ارائه می دهد و بیمه گزار را قادر می سازد تا به جای بازخرید بیمه نامه، از پس انداز خود استفاده کند و به بخشی از آن دسترسی داشته باشد. در این مطلب از بیمه کارآفرین، به شرایط حاکم بر وام های بیمه عمر کارآفرین به طور جزئی می پردازد.

      وام بیمه عمر چیست؟

      بیمه عمر و سرمایه گذاری، که تحت عنوان بیمه های زندگی طبقه بندی می شود، جنبه های سرمایه گذاری و پوشش های درمانی را در هم می آمیزد. بیمه گزاران از طریق پرداخت ‌های حق بیمه، پوشش های کارآمدی برای خود در طول عمرشان تضمین کرده و مزایایی از این بیمه را نیز پس از مرگ به ذینفعان تعیین ‌شده خود، اعطا می کند.

      علاوه بر این، این بیمه نامه به عنوان یک راه سرمایه گذاری طولانی مدت عمل می کند و سود تضمینی و مشارکت را به همراه دارد. بیمه گزاران این اختیار را دارند که پس از یک دوره تعیین شده که در شرکت های بیمه مختلف این مدت زمان فرق میکند، بیمه نامه های خود را بازخرید کنند یا پس انداز انباشته خود را به شکل وام دریافت کنند.

      ویژگی هایی مانند توانایی دریافت وام از پس انداز اندوخته که جذابیت آن را برای بیمه گزاران افزایش می دهد، بیمه های عمر را به محبوب ترین بیمه نامه ها بین مردم تبدیل کرده است.


      وام بیمه عمر و نحوه دریافت آن


      نحوه دریافت وام بیمه عمر

      بیمه عمر یک وام منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد؛ شما می توانید در برابر ارزش اندوخته بیمه نامه خود (حق بیمه و سود آن) بدون دردسر کاغذ بازی یا ضامن وام بگیرید. این به شما امکان می دهد به پس انداز خود برای نیازهای مالی دسترسی داشته باشید و در عین حال پوشش های بیمه خود را دست نخورده نگه دارید.

      شرایط دریافت وام بیمه عمر کارآفرین

      برخلاف وام های سنتی برای دریافت وام بیمه عمر، شما نیازی به وثیقه یا ضامن نخواهید داشت و روند درخواست بدون دردسر است. با این حال، شرایطی وجود دارد که باید در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال در بیشتر شرکت ‌ها بیمه ‌گزار برای وام نباید هیچ گونه بدهی عقب افتاده ‌ای داشته باشد.

      نکته مهم این است که دریافت و بازپرداخت وام بر پوشش بیمه عمر شما تاثیری نخواهد داشت. مبلغی که می توانید وام بگیرید بر اساس اندوخته جمع آوری شده توسط بیمه نامه شما تعیین می شود؛ بنابراین هرچه بیشتر پس انداز کرده باشید، مبلغ وام شما نیز بیشتر است.


      شرایط دریافت وام بیمه عمر


      چرا وام بیمه عمر را دریافت کنیم؟

      دریافت وام برای هزینه های کلان مانند عروسی یا تحصیل اغلب شامل یک فرآیند بانکی طولانی و خسته کننده است. شما به یک ضامن نیاز دارید، مدارک را پشت سر می گذارید و با نرخ های بهره بالایی روبرو می شوید. گزینه بهتری هم هست! با تهیه بهترین بیمه عمر از شرکت کارآفرین می توانید بدون نیاز به ضامن، سریع و آسان به وام دسترسی پیدا کنید.

      تا زمانی که بیمه نامه شما حداقل به مدت دو سال فعال باشد، می توانید تا 90 درصد ارزش نقدی اندوخته آن را وام بگیرید. به این فکر کنید که به پس اندازهای خود دسترسی دارید، اما شرکت بیمه از ارزش بیمه نامه شما به عنوان وثیقه استفاده می کند. این یک راه هوشمندانه برای استفاده از سرمایه گذاری موجود برای نیازهای مالی شما است.

      چگونگی پرداخت اقساط وام بیمه عمر

      وام های بیمه عمر گزینه های بازپرداخت انعطاف پذیری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. ضمن اینکه شرایط پرداخت اقساط را شرکت بیمه تعیین می کند، شما اغلب انتخاب هایی برای مدت بازپرداخت (12، 24 یا 36 ماهه) و دفعات بازپرداخت (ماهانه یا سالانه) دارید. نرخ بهره نیز بر اساس شرکت بیمه متفاوت است و معمولا بین 4 تا 5.5 درصد می باشد. بهتر است قبل از خرید بیمه نامه، جزئیات را مستقیما از کارشناسان فروش ما دریافت کنید.

      بازپرداخت وام زودتر از موعد آن

      وام های بیمه عمر گزینه های تسویه زودهنگام را در اختیار بیمه شدگانی که به دنبال به حداقل رساندن هزینه های بهره هستند، گذاشته است. با پرداخت یکباره تمام اقساط معوق، شرکت بیمه کارآفرین می تواند درخواست بخشودگی وام کند و عملا سود باقی مانده وام را برای شما حذف کند.

      این مورد به شما این امکان را می دهد تا به طور کلی کمتر پرداخت کرده و خود را آزاد کنید تا فورا برای وام جدید درخواست دهید. با این حال، هنگام انتخاب بیمه عمر، مهم است که نه تنها پوشش، بلکه شرایط خاص وام آن را نیز در نظر بگیرید.


      پرداخت اقساط وام بیمه عمر


      تفاوت دریافت وام از بیمه عمر و برداشت از اندوخته بیمه عمر

      در حالی که دریافت وام بیمه عمر شامل دسترسی به اندوخته شما می شود، اما یک تفاوت اساسی بین این مورد و برداشت مستقیم از اندوخته شما وجود دارد؛ برداشت پول نقد از اندوخته شما، سودی که قرار بود به اندوخته شما تعلق بگیرد را کاهش می دهند وام بیمه عمر، علیرغم فرآیند درخواست ساده آن، مستلزم بازپرداخت با بهره است؛ بنابراین این نوعی وام گرفتن از خودتان است. اگر به طور موقت به پول نیاز دارید و می خواهید پوشش بیمه خود را دست نخورده نگه دارید، این روش می تواند سودمند باشد.

      سوالات متداول

      مبلغ وام بیمه عمر چقدر است؟

      در صورتی که بیمه نامه شما حداقل به مدت دو سال فعال باشد، می توانید تا 90 درصد ارزش نقدی اندوخته آن را وام بگیرید.

      چه زمانی می توان وام بیمه عمر را دریافت کرد؟

      دریافت وام برای هزینه های کلان مانند عروسی یا تحصیل اغلب شامل یک فرآیند بانکی طولانی و خسته کننده است و در این موارد می توان از وام بیمه عمر به راحتی استفاده کرد.