تیم شو

X
   
 
    • سازمان فروش بیمه کارآفرین، تیم شو

      شریان حیاتی هر کسب و کاری فروش است. بنابراین هر شرکت تجاری برای فروش محصولات خود باید دارای یک سازمان فروش کارآمد باشد.

      در عصر حاضر که اتفاقات و تحولات دیجیتال در تمام عرصه ها و صنایع به سرعت در حال روی دادن است، نحوه ارائه خدمات و فروش محصولات شرکت های بیمه ای نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دست خوش تغییرات گوناگونی خواهد شد.یکی از آن تغییرات نحوه فروش و ارائه خدمات در بخش شبکه فروش می باشد.

      سازمان فروش تیم شو بیمه کارآفرین با اهداف زیر ایجاد شده است:

      1. ریسک پذیری بالا
      2. داشتن زمان چندین برابر
      3. رشد کاری و شخصی
      4. کسب تجربه و یادگیری
      5. کاهش استرس
      6. اعتمادسازی
      7. مسئولیت پذیری

      با عضویت در سازمان فروش بیمه کارآفرین به شما یک مرکز درآمد یا دفترکار داده می شود که شرکت در سازمان فروش شما را با آن می شناسد و می توانید کارمزدهای حاصل از فروش خود و سازمانتان را به وسیله آن دریافت نمایید. منظور از سازمان تمام افرادی است که به عنوان یک نماینده توسط شما یا زیر مجموعه شما به سازمان فروش می پیوندند.

      برای درک بهتر مفهوم سازمان فروش، خود را مالک یک مجتمع تجاری فرض کنید که فروشگاه های زیادی در آن قرار دارد با این تفاوت که درتمامی فروشگاه ها به طور مستقل مالکانی مستقل اداره می شوند، با وجود این استقلال و عدم ریاست شما بر هیچ یک از فروشگاه ها و مالکانشان، شما بابت کار آنها سودی به دست می آورید. در سازمان فروش کارآفرین هم دقیقا همینطور است. هر چه فروش بیشتری توسط سازمان شما صورت گیرد( اعم از خرید های شخصی و فروش دیگران) سود شما بیشتر خواهد شد.

      تیم شو